Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Stanowisko biurowe usytuowane na III piętrze budynku. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera (z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie) oraz innych urządzeń biurowych. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, skaner). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych. Kontakty zewnętrzne z: klientami Urzędu w celu udzielenia informacji i skierowania do pracownika odpowiedzialnego za realizację zadania, jednostkami i podmiotami działającymi w ochronie zdrowia w celu udzielenia informacji lub połączenia z pracownikami Wydziału, przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego w celu połączenia telefonicznego z kierownictwem Wydziału.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę sekretariatu Wydziału Zdrowia.
- Prowadzi obsługę kancelaryjną Wydziału Zdrowia oraz zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w Wydziale.
- Udziela informacji klientom załatwiającym sprawy w Wydziale (obsługa bezpośrednia i telefoniczna).
- Wykonuje czynności organizacyjne dotyczące przygotowania narad, spotkań i uroczystości z udziałem Dyrektora Wydziału Zdrowia i jego Zastępcy.
- Prowadzi ewidencję delegacji służbowych pracowników Wydziału Zdrowia w systemie kadrowym QNT.
- Przygotowuje wykazy podmiotów ochrony zdrowia, w tym: szpitali, poradni specjalistycznych, gabinetów lekarskich na spotkania Dyrektora Wydziału z przedstawicielami Ministerstwa Zdrowia i samorządów zawodowych takich jak np.: Okręgowa Izba Lekarska, Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych, Izba Aptekarska oraz aktualizuje dane kontaktowe w nich zawarte.
- Przygotowuje korespondencję na potrzeby Dyrektora Wydziału Zdrowia i jego Zastępcy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub/i pracy biurowej
- znajomość rozporządzenia PRM ws. instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- znajomość regulaminu Statutu i Regulaminu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość ustawy o służbie cywilnej (Rozdział 1 „Przepisy ogólne”)
- orientacja na klienta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
Te oferty mogą Cię zainteresować!