Wydział Architektury Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:
Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: R/W1/96/2024
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej.
Zakres obowiązków:
- obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja spotkań i prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów,
- przygotowywanie pism, materiałów do zestawień, raportów i sprawozdań wynikających z zadań realizowanych przez Dziekana,
- przygotowywanie korespondencji w języku polskim i angielskim, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji na Wydziale pomiędzy jednostkami Wydziału i Uczelni,
- obsługa systemu TETA w obszarze drobnych wniosków zakupowych, ewidencja zasobów pieczątek wydziałowych,
- pozyskiwanie informacji dotyczących działalności i promocji Wydziału, tworzenie i edycja tekstów informacyjnych zamieszczanych na stronie internetowej i w social mediach,
- koordynowanie czynności i zarządzanie platformami internetowymi Wydziału, nadzór nad aktualizowaniem informacji na stronie internetowej i social mediach,
- współpraca z jednostkami/komórkami Wydziału/Uczelni w zakresie realizowanych zadań,
- inne obowiązki polegające m.in. na realizacji powierzonych zadań w ramach organizacji wydarzeń wydziałowych, współpracy z Koordynatorem ds. social mediów, prowadzeniem rejestrów dokumentów, obsługą dedykowanych skrzynek mailingowych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, duża dokładność i odpowiedzialność,
- skrupulatność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań połączona z nastawieniem na współpracę,
- kreatywność i inicjatywa w działaniu – nastawienie na generowanie pomysłów i poszukiwanie nowych rozwiązań,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Word, MS Excel) i urządzeń biurowych,
- dobra znajomość obsługi programów graficznych.
Oferujemy:
- pracę w miłym zespole,
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas,
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
- szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych,
- możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa).
Informujemy:
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Te oferty mogą Cię zainteresować!