Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
Referent / Referentka ds. administracji
Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają:
- Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych.
- Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna).
- Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów.
- Zarządzanie dostawami i zamówieniami artykułów biurowych.
- Obsługa systemu SAP – sporządzaniem zamówień biurowych i opis faktur.
- Kontakt z zarządcą budynku, dostawcami i podwykonawcami.
- Współpraca z Asystentkami Zarządu.
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie, w ramach bieżących projektów.
Co zyskasz?
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Co jest dla nas ważne?
- Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Wykształcenie min. średnie.
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
- Sumienność i bardzo dobra organizacja pracy.
Te oferty mogą Cię zainteresować!