Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0584
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie rejestru elektronicznego dokumentów wpływających i wychodzących z firmy;- zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów w firmie;- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich;- udzielanie informacji telefonicznych; mailowych i osobiście klientom firmy;- zamawianie materiałów biurowych dla pracowników Spółki;- dbanie o prawidłowe zaopatrzenie sekretariatu;- bieżąca archiwizacja dokumentów;- obsługa i organizacja posiedzeń i spotkań.Godziny pracy 07:00 - 15:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;- wykształcenie wyższe i co najmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;- bardzo dobra znajomość MS Office;- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;- bardzo dobra organizacja pracy własnej;- komunikatywność i wysoka kultura osobista;- samodzielność i dokładność w realizowaniu powierzonych zadań.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Te oferty mogą Cię zainteresować!