Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Pracownik do spraw rejestracji
Miejsce pracy: Police
Numer: StPr/25/0320
OBOWIĄZKI:
a. ustalanie statusu osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy i ich uprawnień na podstawie przedstawianych dokumentów,b. weryfikacja złożonych oświadczeń i dokumentów w zakresie zgodności danych z danymi dostępnymi w systemie teleinformatycznym w ramach usług ZUS oraz danych udostępnionych w Aplikacji Centralnej i PESEL,c. zapewnienie prawidłowości wypełnienia kart rejestracyjnych – szczegółowa analiza karty, korygowanie zaistniałych błędów,d. wprowadzanie wszystkich pozyskanych danych osób bezrobotnych i poszukujących pracy do komputerowej bazy danych oraz sprawdzanie czy dana osoba figuruje w ewidencji PUP,e. wprowadzanie do systemu informatycznego danych dotyczących stażu pracy oraz jego zliczanie za pomocą programu Syriusz Std lub STAŻ 2000,f. inne zadania.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: dokładność, sumienność
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: BIEGŁA OBSŁUGA MS OFFICE
Wymagania inne:
- umiejętność sprawnej organizacji pracy- umiejętność pracy w zespole,- praktyczna znajomość przepisów prawa: - znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, - znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Police
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Te oferty mogą Cię zainteresować!