Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/1353
OBOWIĄZKI:
Publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach pracy, wstępna selekcja Cv, umawianie kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne, wsparcie przy organizacji rozmów rekrutacyjnych (np. online), udział w onboardingu nowych pracowników, przygotowywanie welcome packów, organizacja szkoleń wstępnych, prowadzenie ankiet poszkoleniowych i analiza wyników, aktualizacja baz danych dotyczących szkoleń certyfikatów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:
Mile widziane wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat) na kierunku administracja, umiejętność sprawnej obsługi komputera, drukarki, kserokopiarki, umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Mielec
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Te oferty mogą Cię zainteresować!