Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Pracownik biurowy - wydział budżetu i finansów
Miejsce pracy: Suwałki
Numer: StPr/25/0529
OBOWIĄZKI:
1.Szkolenie BHP i PPOŻ.2.Szkolenie RODO.3.Zapoznanie się z całokształtem funkcjonowania urzędu.4.Prowadzenie ewidencji prowadzonych spraw.5.Przygotowywanie ewidencji wychodzącej z wydziału.6.Przygotowywanie dokumentów do archiwum.7.Archiwizacja dokumentów wydziału.8.Przygotowywanie projektów pism.9.Praca z interesantem.10.Rozliczanie prowadzonej dokumentacji.11.Obsługa urządzeń biurowych.12.Przygotowywanie sprawozdań z prowadzonych spraw.13.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w realizacji powierzonych zadań.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Suwałki
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Te oferty mogą Cię zainteresować!