Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Pracownik biurowy - administrator
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0162
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, odbieranie wchodzących e-maili oraz odpisywanie na nie, branie udziału w zebraniach wspólnot mieszkalnych oraz inne obowiązki zgodne z wymogami stanowiska.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wykształcenie: śrenie, mile widziane wykształcenie wyższe.Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok pracy.Umiejętności - uprawnienia: umiejętność pracy w zespole.Praca w godzinach: 07:30 - 15:30
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Świnoujście
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Te oferty mogą Cię zainteresować!