Strona główna   >   Oferty pracy   >   Pracownik biurowy - administrator

Pracownik biurowy - administrator

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu, zachodniopomorskie / Świnoujście, 2025-04-15

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Pracownik biurowy - administrator
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0162
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, odbieranie wchodzących e-maili oraz odpisywanie na nie, branie udziału w zebraniach wspólnot mieszkalnych oraz inne obowiązki zgodne z wymogami stanowiska.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie: śrenie, mile widziane wykształcenie wyższe.Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok pracy.Umiejętności - uprawnienia: umiejętność pracy w zespole.Praca w godzinach: 07:30 - 15:30

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Te oferty mogą Cię zainteresować!

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

lubelskie, Biała Podlaska

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

mazowieckie, Garwolin

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

mazowieckie, Siedlce

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

mazowieckie, Garwolin