Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0315
OBOWIĄZKI:
Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów, obsługa połączeń telefonicznych oraz e-maila,dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji, przygotowywanie ofert szkoleniowych i umów na szkolenia, planowanie i rozliczanie lotów szkoleniowych, wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS OFFICE, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie, umiejętność planowania i organizacji pracy, elastyczność pod względem powierzonych zadań, prawo jazdy kat. B.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Mielec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
5 100 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Te oferty mogą Cię zainteresować!