Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Suszec
Numer: StPr/25/0090
OBOWIĄZKI:
- obsługa sekretariatu w tym poczty przychodzącej i wychodzącej - wprowadzanie danych do programów komputerowych- obsługa administracyjna i organizacyjna biura- obsługa urządzeń biurowych- obsługa programów komputerowych oraz programu Comarch Optima- pomoc w sprawach księgowo kadrowo płacowych- zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz spożywcze- dbanie o wizerunek firmy i biura- wykonywanie innych poleceń przełożonych
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:
wykształce nieśrednie, mile widziana znajomość programu Comarch Optima, Excel, prawo jazdy kat. B, komunikatywność
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Suszec
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Te oferty mogą Cię zainteresować!