Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Suszec
Numer: StPr/25/0553
OBOWIĄZKI:
obsługa sekretariatu w tym poczty przychodzącej i wychodzącej, wprowadzanie danych do programów komputerowych, obsługa administracyjna i organizacyjna biura, obsługa urządzeń biurowych, pomoc w sprawach księgowo kadrowo-płacowych, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz spożywcze, dbanie o wizerunek firmy i biura, archiwizacja dokumentów, wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego, obsługa programu comarch optima
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Uprawnienia: Znajomość MS OFFICE
Wymagania inne:
wymagane wykształcenie średnie, dobry stan zdrowia, znajomość pakietu Office
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Suszec
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Te oferty mogą Cię zainteresować!