
DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży Automotive i przemysłu poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży Automotive i przemysłu poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik administacyjno-biurowy
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
(praca hybrydowa)
Twoje zadania:
- praca w systemie informatycznym, wprowadzanie danych
- kontakt z klientami firmy
- prace administracyjno – biurowe
- współpraca z działem logistyki i księgowości
Na czym nam zależy:
- bardzo dobra znajomość MS Office – szczególnie Excel
- mile widziane doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, ale nie jest to warunek konieczny, wszystkiego Cię nauczymy
- mile widziany status studenta
- wysoka kultura osobista, sumienność, umiejętność dobrej współpracy w grupie
Co możemy zaoferować:
- praca w systemie hybrydowym
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie – stawka 30,50 zł/h
- możliwość przystąpienia do programu Multisport
- wolne weekendy i stałe godziny pracy (pon-pt od 8:00 do 16:00)
- w pełni wyposażone, nowoczesne biuro


Te oferty mogą Cię zainteresować!