1. Wykonywanie czynności związanych z obsługą funduszu sołeckiego oraz funduszu osiedla:a) przyjmowanie wniosków dotyczących zawarcia umów na realizację zadań,b) przygotowywanie umów i zleceń na realizację zadań,c) bieżący kontakt z Wykonawcami celem ustalenia terminów, zakresów oraz dodatkowych ustaleń niezbędnych do realizacji zadań,d) bieżący kontakt z sołtysami oraz przewodniczącymi osiedli dotyczący wykonania budżetu oraz realizowanych zadań,e) analizowanie, dokonywanie zmian w budżecie oraz pilnowanie bieżącego wykonania budżetu sołeckiego oraz osiedlowego,f) aktualizowanie harmonogramu wykorzystania świetlic,g) podejmowanie, pobieranie oraz rozliczanie zaliczek gotówkowych dla sołtysów i przewodniczących osiedlah) współpraca z poszczególnymi Referatami merytorycznymi w zakresie zarządzania i bieżącej konserwacji świetlic będących własnością Gminy2. Wykonywanie czynności związanych z bieżącą pracą Referatu:a) przygotowywanie umów oraz zleceń na realizację bieżących zadań Referatu OA,b) opisywanie faktur dotyczących wykorzystania budżetu Referatu OA,c) kontrolowanie bieżącego wykonania budżetu, dokonywanie zmian oraz sporządzanie sprawozdań finansowych w ramach budżetu Referatu OA,d) przygotowywanie pism wychodzących dotyczących bieżącej pracy Referatu, w tym odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej.3. Realizowanie zadań organizacyjnych i kancelaryjnych dotyczących zabezpieczenia i przeprowadzania wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli, jak również wyborów powszechnych, referendów i spisów.Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5340 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą". Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110392025,p185804113
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:1. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy lub wyższe (staż pracy nie jest wymagany),2) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o funduszu sołeckim, ustawy o dostępie do informacji publicznej i Kodeksu Postępowania Administracyjnego.2. Wymagania dodatkowe:1) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego oraz pracy z budżetem i funduszem sołeckim/osiedlowym,2) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, 3) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne,4) obowiązkowość, rzetelność i dokładność,5) umiejętności planowania i organizacji pracy.Szczegóły oferty dostępne pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110392025,p185804113Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Miejsce pracy:Reguły
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 5 340 PLN