Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie spraw określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane; znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą; przygotowywanie i przekazywanie do archiwum kompletu akt spraw stosownie do wymogów i przepisów archiwalnych w zakresie prowadzonych spraw; przygotowywanie decyzji i postanowień administracyjnych w sprawach określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, tj. m.in.: decyzji o pozwoleniu na budowę bądź o odmowie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, decyzji o zatwierdzeniu projektu zamiennego i zmianie pozwolenia na budowę, decyzji w sprawie nałożenia obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę, rozbiórkę, zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego i wykonywania robót budowlanych, decyzji o stwierdzeniu wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego bądź odmowie wydania decyzji, decyzji niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości, decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę, na wykonywanie robót budowlanych lub zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, decyzji wnoszącej sprzeciw do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (art. 30 ust. 5c, art. 30 ust. 6 i art. 31 ust. 2 ww. ustawy), zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego (art. 71 ust. 3 i art. 71 ust. 5 ww. ustawy), postanowień nakładających obowiązek usunięcia nieprawidłowości w projekcie budowlanym, uzupełnienia zgłoszenia robót budowlanych oraz uzupełnienia zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego, postanowień w sprawie udzielenia bądź odmowy zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych; opracowywanie złożonych zgłoszeń o zamiarze budowy budynków mieszkalnych jednorodzinnych; wyliczanie i pobieranie opłat skarbowych za czynności administracyjne; przygotowanie wniosków do właściwego Ministra o udzielenie upoważnienia do wyrażenia zgody na odstępstwo od przepisów w zakresie warunków techniczno - budowlanych; opracowanie niezbędnych informacji i kompletowanie dokumentów dla organów odwoławczych w związku z odwołaniami wnoszonymi od decyzji oraz zażaleniami na postanowienia Starosty Kaliskiego; wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału; prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów; zastępowanie innych osób zatrudnionych na wieloosobowym stanowisku pracy; udzielanie wyjaśnień interesantom w zakresie swojego stanowiska pracy, czuwanie nad terminowym załatwianiem spraw; współdziałanie z organami samorządu terytorialnego, organami administracji publicznej, jednostkami organizacyjnymi; przygotowywanie odpowiedzi na pisma wpływające do tut. Urzędu w tym m.in. dotyczące interpretacji przepisów prawa; przygotowywanie zaświadczeń; uczestniczenie w zakresie zadań wydziału w komisjach przeprowadzających odbiór robót budowlanych oraz w czynnościach kontrolnych inwestycji prowadzonych na terenie powiatu kaliskiego.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Wykształcenie średnie oraz co najmniej trzyletni staż pracy lub wykształcenie wyższe Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, o stanowisko mogą także ubiegać się: obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii.Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów ustaw wymaganych na zajmowanym stanowisku, a w szczególności: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Prawo budowlane oraz przepisy wykonawcze, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o ochronie danych osobowych, Instrukcja kancelaryjna, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność planowania pracy, komunikatywność, zdolności interpersonalne.
Miejsce pracy:Kalisz
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia:Wysokość wynagrodzenia brutto od 4.840 zł + dodatek za wysługę lat.Informacja o warunkach pracy: praca w siedzibie pracodawcy na I piętrze, praca wykonywana na przemian w pozycji siedzącej i stojącej, wymagająca przemieszczania się stanowisko nie przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim, praca wymagająca predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z innymi osobami, istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych i sanitarnych (brak windy).