Urząd Gminy Ełk
Podinspektor ds. inwestycji
Miejsce pracy: Ełk
Numer: StPr/25/0623
OBOWIĄZKI:
1.Przygotowanie i nadzór procesu inwestycyjnego.2.Przygotowywanie projektów umów.3.Nadzór merytoryczny i kontrola nad wykonywanymi zadaniami/inwestycjami wykonywanymi przez Gminę.4.Udział w przekazywaniu placów budowy i w odbiorze robót.5.Współpraca przy zadaniach dotyczących prac projektowych - analiza projektów budowlanych.6.Udział w przeglądach gwarancyjnych, spotkaniach z ramienia zamawiającego podczas realizacji inwestycji oraz przy odbiorze robót.7.Sporządzanie projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udział w postepowaniach.8.Rozliczanie rzeczowe i finansowe zadań inwestycyjnych.9.Sporządzanie planów zadań inwestycyjnych w trybie zamówień publicznych w ścisłej współpracy z naczelnikami wydziałów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: analityczne myślenie
Wymagania inne:
[Inne] : Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego i jego realizacją, znajomość programów typu CAD będzie dodatkowym atutem, znajomość programów wspomagających kosztorysowanie robót budowlanych będzie dodatkowym atutem.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Ełk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 720 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Te oferty mogą Cię zainteresować!