Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca związana z odpowiedzialnością dyscyplinarną za powierzone mienie i podejmowane decyzje. Praca w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym, przekraczając połowę dobowego czasu pracy, nie związana z wysiłkiem fizycznym. Czynniki utrudniające wykonywanie zadań : stres związany z decyzyjnością i zagrożeniem korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy typu faks, kserokopiarka, materiały biurowe. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku. Brak windy oraz podjazdów dla osób niepełnosprawnych. Na parterze budynku jest toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Zapewnia ochronę informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego
- Zapewnia ochronę systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne
- Zarządza ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacuje ryzyko
- Kontroluje ochronę informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji
- Prowadzi szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Bierze udział w opracowaniu dokumentacji związanej z ochroną fizyczną jednostki
- Opracowuje plan ochrony informacji niejawnych w jednostce
- Realizuje zadania inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego
- Pełni funkcję inspektora ochrony danych w Komendzie
- Zapewnia przestrzeganie ochrony danych osobowych w Komendzie w tym nadzoruje zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji
- Koordynuje wyjaśnianie naruszeń ochrony danych osobowych oraz prowadzi rejestr naruszeń ochrony danych
- Prowadzi szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych
- Sporządza i przekazuje administratorowi sprawozdania z wykonywania zadań z zakresu ochrony i przetwarzania danych osobowych
- Sporządza dokumentację związaną z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Przechowuje i właściwe prowadzi akta osobowe pracowników - jest dysponentem akt osobowych
- Konsultuje z przełożonymi i opiniuje wnioski personalne w stosunku służbowym pracowników Policji
- Prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników Policji
- Odpowiada za korespondencję związaną z działalnością kadrową dotyczącą pracowników Policji
- Rejestruje i aktualizuje dane kadrowe w systemie
- Sporządza sprawozdania kadrowe
- Koordynuje realizację zaleceń Szefa Służby Cywilnej w zakresie promowania kultury uczciwości w służbie cywilnej w jednostce (przeprowadza szkolenia z zakresu etyki)
- Realizuje zadania w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych pracowników
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- Poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 756)
- Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez ABW albo SKW lub oświadczenie kandydata wyrażeniu zgody na przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
- Umiejętność obsługi komputera
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność zastosowania przepisów w praktyce
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość komputerowych programów biurowych (pakiet MS Office)
Te oferty mogą Cię zainteresować!