People make places
Office Coordinator Location: Warszawa
Opis stanowiska:
- Nadzorowanie pracy dwuosobowego zespołu administracyjnego oraz koordynacja spraw HR-owych zespołu (rekrutacje, zatrudnienia, szkolenia, plany urlopowe itd.)
- Obchody budynkowe oraz cykliczne audyty czystości oraz technicznego stanu budynku
- Zgłaszanie zidentyfikowanych usterek do działu technicznego oraz weryfikowanie statusu ich usunięcia
- Współpraca z zespołem cleaningu w ramach świadczonych usług
- Współpraca z dostawcami usług oraz produktów
- Przygotowywanie ofert na zakup niestandardowego wyposażenia
- Współpraca z zespołami wsparcia takimi jak Procurment i Workplace w celu pozyskiwania nowych propozycji do wdrożenia na budynkach klienta
- Przygotowanie zestawień i raportów w ramach miesięcznego podsumowania do klienta
- Inne czynności związane z realizacją kontraktu zlecone przez przełożonego
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność planowania oraz organizacji pracy zespołu
- Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office
- Mile widziana znajomość zagadnień BHP
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie próbnym (3 dni stacjonarne, 2 dni zdalne)
- Pracę w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy
- Ambitną rolę dającą możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Samodzielność w działaniu w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Realne możliwości rozwoju i nabywania nowych kompetencji
- Nowoczesne środowisko pracy
- Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących Twoje kwalifikacje
- Dofinansowanie do benefitów pracowniczych
- Bezpłatne konsultacje specjalistyczne (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze)
Te oferty mogą Cię zainteresować!