Mercure Wrocław Centrum
Kierownik Recepcji (K/M)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: KREC/05/25
Twoja misja
Twoją misją będzie nie tylko codzienne zarządzanie operacyjne działem recepcji, ale również kształtowanie wizerunku i jakości obsługi, które mają kluczowy wpływ na doświadczenia gości. W tej roli liczy się zarówno doskonała organizacja, umiejętność zarządzania ludźmi jak i dążenie do ciągłego doskonalenia procesów i standardów obsługi.
Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu
- Wymagane wcześniejsze doświadczenie kierownicze na podobnym stanowisku w marce/hotelu typu Midscale lub Luxury (min. 2 lata)
- Preferowane wykształcenie wyższe lub licencjackie - mile widziane w pokrewnej dziedzinie
- Umiejętności interpersonalne i rozwiązywania problemów
- Znajomość systemu recepcyjnego FOLS/OPERA będzie dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność
- Wysoka odpowiedzialność i niezawodność
- Zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu w szybko zmieniającym się środowisku
- Umiejętność skutecznej współpracy z innymi ludźmi w celu osiągnięcia wspólnych celów
- Komunikatywność, umiejętność słuchania, radzenie sobie ze stresem, motywacja i elastyczność
- Zdolność do skupiania uwagi na potrzebach gości, naturalny spokój i uprzejmość
- Dyspozycyjność
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Uprawnienia do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia
Co oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej
- Premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
- Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
- Spotkania integracyjne
- Obiady pracownicze
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
- Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
Te oferty mogą Cię zainteresować!