Spółdzielnia Mieszkaniowa „MOKOTÓW”
ogłasza konkurs na stanowisko:
Kierownik Administracji Osiedla „Domaniewska Nowa” S.M. „Mokotów”
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa (ul. Domaniewska 22A)
wymiar pracy: ½ etatu
Kierownik Administracji Osiedla
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: REK/SM/BZ/01/08/2025
Zakres obowiązków:
- nadzór nad stanem technicznym budynków i realizacją przepisów prawa budowlanego,
- współpraca z firmami zewnętrznymi, mieszkańcami oraz zespołem administracyjnym,
- koordynacja prac remontowych i inwestycyjnych,
- wsparcie w codziennym zarządzaniu nieruchomościami.
Wymagania:
- wyższe wykształcenie (preferowane techniczne),
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego,
- znajomość prawa budowlanego i funkcjonowania jednostek zarządzających nieruchomościami,
- bardzo dobra obsługa komputera,
- obywatelstwo polskie, niekaralność i pełna zdolność do czynności prawnych,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierowniczym.
Mile widziane:
- licencja zarządcy nieruchomości lub uprawnienia budowlane,
- umiejętność pracy pod presją, samodzielność, wysoka kultura osobista,
- łatwość w komunikacji i asertywność.
Pisemne zgłoszenia kandydatów powinny zawierać:
- życiorys (CV) wraz ze zdjęciem, list motywacyjny oraz informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres poczty e-mail);
- zaświadczenie potwierdzające minimum 5-cio letni staż pracy;
- oświadczenie, że w stosunku do kandydata nie toczy się żadne postępowanie karne lub karno – skarbowe;
- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o zdolności do czynności prawnych oraz niepodleganiu ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowisk kierowniczych;
- oświadczenie o rezygnacji z chwilą wyboru na Kierownika Administracji Osiedla z działalności konkurencyjnej względem Spółdzielni Mieszkaniowej „MOKOTÓW”;
- pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych;
- oświadczenie o braku pokrewieństwa lub powinowactwa z Członkami Rady Nadzorczej i Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „MOKOTÓW”;
- oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy uzyskanych w wyniku postępowania konkursowego informacji dotyczących działalności Spółdzielni Mieszkaniowej „MOKOTÓW”;
- aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym;
- oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przeprowadzania konkursu i ich akceptacji;
- oświadczenie o niekaralności.
Niezbędne dokumenty prosimy składać w ZAMKNIĘTYCH kopertach
(bez danych osobowych na kopercie)
z dopiskiem
„NIE OTWIERAĆ – KONKURS NA STANOWISKO KIEROWNIKA ADMINISTRACJI OSIEDLA „Domaniewska Nowa” (REK/SM/BZ/01/08/2025)”.
Zgłoszenia kandydatów przyjmowane będą w siedzibie
BIURA ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ „MOKOTÓW”
(UL. BALLADYNY 3C / 02-553 WARSZAWA)
od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy BIURA ZARZĄDU
- do dnia 08.08.2025 r. WŁĄCZNIE
Te oferty mogą Cię zainteresować!