Komenda Powiatowa Policji w Mogilnie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Mogilno
Ogłoszenie o naborze Nr 157695
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, nie jest związana z wysiłkiem fizycznym. Wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Nie występują uciążliwe/szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy. Budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak windy), brak możliwości poruszania się po całym budynku wózkiem inwalidzkim, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku.
Zakres zadań
- Sprawuje kontrolę formalno-rachunkową w zakresie dokumentowania i realizacji wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową oraz prowadzi ewidencję tych wydatków.
- Prowadzi obsługę kasową jednostki, w tym pobieranie i odprowadzanie gotówki do banku, sporządzanie przelewów.
- Prowadzi księgowość oraz obsługę Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej w jednostce.
- Dokonuje okresowych rozliczeń dokumentacji finansowej z Wydziałem Finansów KWP w Bydgoszczy z wydatkowania przydzielonych środków finansowych.
- Prowadzi dokumentację m. in. dotyczącą zwrotu kosztów dojazdu policjantom do miejsca pełnienia służby, dopłaty do wypoczynku.
- Sprawdza pod względem formalno-rachunkowym delegacje służbowe, przekazując je do zatwierdzenia.
- Nalicza, wypłaca należności stawiennictwa świadków, osób przybranych do okazania.
- Przygotowuje informacje w zakresie sporządzania PIT-8C.
- Pełni funkcje administratora PUE mandaty.mf.gov.pl.
- Wykonuje zadania polegające m.in. na zaopatrywaniu, ewidencjonowaniu, wydawaniu i rozliczaniu bloczków mandatów karnych.
- Sporządza informację dotyczącą danych objętych formularzem mandatu karnego oraz uiszczonych i nieuiszczonych grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego i przekazuje je za pośrednictwem systemu teleinformatycznego.
- Realizuje zadania w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
- Prowadzi całokształt spraw związanych z wykorzystaniem środków funduszu socjalnego pracowników Policji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji biurowej
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydanego przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i biurowego
- Umiejętność stosowania przepisów w praktyce
- Organizacja pracy własnej
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Te oferty mogą Cię zainteresować!