Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na piątym piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na niskim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku jest winda.
Zakres zadań
- ewidencjonowanie pism wpływających i wychodzących z Wydziału, prowadzenie dzienników: korespondencyjnych, telegramów, podawczych; wykazów doręczeń przesyłek oraz innych rejestrów i ewidencji pomocniczych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w Wydziale,
- kompletowanie i sprawdzanie dokumentacji, przygotowywanie protokołów i przekazywanie akt spraw ostatecznie zakończonych do Archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji,
- kompletowanie oraz przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu i dekretacji Naczelnikowi Wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w Wydziale,
- odbieranie telefonów i osobiste udzielanie informacji o prowadzonych postępowaniach, w razie potrzeby łączenie rozmów z przełożonym, bądź pracownikami Wydziału w celu wsparcia współpracowników i zapewnienia właściwego obiegu informacji,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy: list obecności, kart ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych wydziału oraz rejestru wyjść w godzinach pracy w celu umożliwienia sprawowania przez przełożonego nadzoru nad stanem obecności,
- prowadzenie podręcznego Archiwum Wydziału w celu przechowywania akt spraw ostatecznie zakończonych przed oddaniem do Archiwum KMP w Białymstoku.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944 -1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość przepisów regulujących pracę kancelaryjno – biurową, ustawy o Policji
- Umiejętność obsługi komputera,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Te oferty mogą Cię zainteresować!