Strona główna   >   Oferty pracy   >   Inspektor

Inspektor

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kole, wielkopolskie / Koło, wczoraj

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kole
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Koło
Ogłoszenie o naborze Nr 156319

Warunki pracy


  • praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych;
  • zadania wykonywane w siedzibie komendy;
  • w budynku bariery architektoniczne: brak windy. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami. Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 80 cm. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane do osób niepełnosprawnych;
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe, dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
  • praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej;
  • praca lekka z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagająca koncentracji. Opracowanie dokumentów, prace analityczno-koncepcyjne i biurowo-kancelaryjne;
  • praca pod presją czasu;
  • praca wymaga kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i e-mailowych.

Zakres zadań

  • Prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego PSP.
  • Obsługuje System Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
  • Prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej.
  • Prowadzi archiwum komendy oraz sprawy związane z archiwizacją dokumentów.
  • Organizuje i obsługuje spotkania, narady i odprawy służbowe z udziałem komendanta powiatowego PSP.
  • Opracowuje decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego PSP, opracowuje regulaminy organizacyjne, regulaminy pracy i służby.
  • Sporządza plany pracy oraz zbiorcze analizy.
  • Redaguje pisma i przygotowuje korespondencję okolicznościową (listy, gratulacje, dyplomy).
  • Realizuje i nadzoruje zagadnienia z zakresu kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych komendy powiatowej.
  • Realizuje zadania z zakresu skarg, wniosków i petycji.
  • Ewidencjonuje pieczęcie i stemple służbowe.
  • Przygotowuje zakresy czynności przy współudziale kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej.
  • Współorganizuje uroczystości, okolicznościowe apele i zawody sportowo-pożarnicze.
  • Wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Państwowej Straży pożarnej
  • Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kurs archiwalno-kancelaryjny
  • Znajomość obsługi Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).

Te oferty mogą Cię zainteresować!

2025-09-17

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

lubuskie, Gorzów Wielkopolski

2025-09-17

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

dolnośląskie, Wrocław

2025-09-17

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

mazowieckie, Warszawa

2025-09-15

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

dolnośląskie, Wrocław