Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa z: monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie oraz drukarką, kserokopiarką;
- praca siedząca, w wymuszonej pozycji ciała, również wymagająca chodzenia;
- wysiłek fizyczny (transport materiałów przy odbiorze, przechowywaniu i ich wydawaniu);
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
- zagrożenie korupcją;
- sporadyczna praca na wysokości do 3 m - wchodzenie na drabinę w celu sięgnięcia segregatorów, dokumentów z szaf;
- konieczność przemieszczania się pieszo do Urzędu Pocztowego na dystansie około 2 km w jedną stronę.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku OUM w Poznaniu, na IV piętrze, magazyn podręczny znajduje się w piwnicy; przemieszczanie się schodami na IV piętro budynku,
- budynek wyposażony jest tylko w windę umożliwiającą wjazd na parter do holu,
- praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych,
- pomieszczenia i pojazdy nie są przystosowane do poruszania się osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach (brak windy wewnątrz budynku, brak toalet dla osób poruszających się na wózkach).
Zakres zadań
- rozlicza środki finansowe w ramach wydatków Urzędu poprzez bieżące samodzielne sprawdzanie merytoryczne faktur i rachunków pod względem ich zgodności z zaciągniętymi zobowiązaniami i zrealizowanymi zleceniami i umowami w celu umożliwienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności przez księgowość,
- przygotowuje i prowadzi postępowania o zamówienia publiczne na podstawie procedur wewnętrznych w celu realizacji dostaw, usług i robót budowlanych,
- prowadzi magazyn gospodarczy Urzędu wraz z ewidencją ilościowo - wartościową w celu organizowania przyjęcia i wydania towarów do OUM w ramach dekonsolidowania odebranych partii oraz kompletowania dla poszczególnych komórek organizacyjnych materiałów niezbędnych do realizacji czynności metrologicznych, biurowych i utrzymania właściwego stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń Urzędu,
- realizuje zadania związane z obsługą korespondencji polegającą na dostarczaniu pism wychodzących z Urzędu do Urzędu Pocztowego w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów Urzędu,
- prowadzi rejestr wniosków o zamówienia publiczne Urzędu oraz realizuje zadania sprawozdawcze w tym obszarze, a także przechowuje dokumentację postępowań o zamówienia publiczne na dostawy, usługi, roboty budowlane w celu wykonania obowiązków Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości i umożliwienia efektywnej kontroli zamówień publicznych, podjętych zobowiązań oraz ich zabezpieczenia,
- realizuje zadania związane z gromadzeniem i przygotowaniem akt do archiwum Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania i udostępniania dokumentacji,
- współuczestniczy w prowadzeniu dokumentacji związanej z zabezpieczeniem gospodarki samochodowej i obsługi transportowej w celu optymalnego wykorzystania posiadanego taboru samochodowego,
- aktualizuje zaangażowanie planu finansowego Urzędu poprze wprowadzenie wniosków do finansowego systemu informatycznego w celu umożliwienia zaksięgowania wydatków OUM.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Umiejętność obsługi komputera i oprogramowania pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Oświadczenie o pełnieniu/niepełnieniu służby/współpracy/pracy w organach bezpieczeństwa państwa w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po dniu 01 sierpnia 1972 r.)
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość Ustawy o finansach publicznych
Te oferty mogą Cię zainteresować!