Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/ Gospodarka Nieruchomościami/ Geodezja
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Uprawnienia: stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
Uprawnienia: nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Uprawnienia: obywatelstwo polskie
Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Uprawnienia: staż pracy 3 lata
Wymagania dodatkowe:
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: umiejętność analitycznego myślenia
Uprawnienia: samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office
Wymagania inne:
Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów dotyczących nieruchomości (w tym nieobowiązujących), w szczególności:- Kodeks cywilny,- ustawa o gospodarce nieruchomościami,- ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczeniu nieruchomości,- Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,- ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,- prawo geodezyjne i kartograficzne,- ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,- ustawa o drogach publicznych,- ustawa o scaleniu i wymianie gruntów.2) znajomość przepisów dotyczących struktury i kompetencji organów administracji publicznej oraz Kodeksu postępowania administracyjnegoPŁACA ZASADNICZA + DODATEK STAŻOWY przy stażu pracy powyżej 5 lat. PIERWSZA UMOWA NA 6 MIESIĘCYWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria - pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. W przypadku wysłania dokumentów pocztą decyduje data ich wpływu do tut. Starostwa. Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata.Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem Nabór na stanowisko Inspektora ds. uregulowań prawnych gruntów w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami.Termin składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2025 r. o godzinie 1400.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/
Szamotuły
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 806 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Te oferty mogą Cię zainteresować!