Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Inspektor ds. administracyjno- biurowych- sekretarka
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/0355
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu Spółdzielni: prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odbieranie telefonów, udzielanie podstawowych informacji mieszkańcom, obsługa skrzynki e- doręczeń, wsparcie organizacyjne dla Zarządu Spółdzielni: przygotowywanie pism, protokołów, organizacja spotkań, prowadzenie spraw gospodarczych m.in. zakupy artykułów gospodarczych, biurowych, prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z działalnością gospodarczą Spółdzielni, współpraca z dostawcami usług, firmami zewnętrznymi oraz mieszkańcami, koordynowanie bieżących spraw administracyjnych i gospodarczych Spółdzielni, nadzór nad obiegiem dokumentów i ich archiwizacjaGodziny pracy do uzgodnienia, pełen etat.rekrutacja prowadzona jest online na adres : [email protected] składania dokumentów do 07.04.2025 r.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
Wykszałcenie min. średnie, preferowane wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, umiejętność organizacji pracy własnej, skrupulatność i zaangażowanie, dyspozycyjność, rzetelność, wysoka kultura osobista, dobra komunikatywność- praca z mieszkańcami zasobów Spółdzielni wymaga cierpliwości i profesjonalizmu, umiejętność pracy w zespole.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Te oferty mogą Cię zainteresować!