Firma MEGAENERGY Sp. z o.o. jest autoryzowanym partnerem PGE OBRÓT S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzącym w skład grupy kapitałowej PGE. Sponsor Stadionu Narodowego - największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Wschodniej.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracownika do zespołu Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Umów
Asystentka w dziale wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów
- Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży
- Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży
- Wprowadzanie danych i dokumentów do systemu informatycznego
- Weryfikacja statusów klientów w systemach Megaenergy
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja, selekcja, weryfikacja terminów, nadawanie przesyłek)
- Archiwizacja dokumentów
Jako idealny kandydat na to stanowisko:
- Dobrze obsługujesz pakiet MS Office
- Lubisz kontakt z przedstawicielami handlowymi i klientami biznesowymi
- Cechujesz się samodzielnością w działaniu i podejmowaniu decyzji
- Lubisz uczyć się nowych rzeczy
- Masz bardzo dobrą organizacją pracy własnej
- Jesteś wytrwała/y i z determinacją dążysz do celu
Oferujemy:
- Współpracę w ramach umowy zlecenie, umowy o pracę lub B2B
- Pełne wsparcie w fazie wdrożenia do pracy w zespole
Te oferty mogą Cię zainteresować!