Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Asystent ds. administracji posprzedażowej
Miejsce pracy: Braniewo
Numer: StPr/25/0365
OBOWIĄZKI:
Realizowanie zadań związanych z obsługą klientów. Wyszukiwanie, udostępnianie i inwentaryzowanie informacji niezbędnych w realizacji zadań działu sprzedaży, wprowadzanie danych do ERP, gromadzenia danych i informacji o produktach i klientach, wsparcie specjalistów działu sprzedaży w ich zadaniach, przyjmowanie informacji i zgłoszeń od klientów, udział w projektach i zadaniach usprawniających funkcjonowanie działu sprzedaży, obsługa sekretariatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: znajomość MS Office
Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: Obsługa kasy fiskalnej
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe w kontaktach z klientem na takim samym lub podobnym stanowisku.Język angielski - komunikatywny.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Braniewo
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Te oferty mogą Cię zainteresować!