Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/1113
OBOWIĄZKI:
1. Zapoznanie się z Ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025r., poz. 620 z późn. zm.);2. Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Finansowo-Księgowego;3. Zapoznanie się z przepisami pracy dotyczącymi funkcjonowania Urzędu, w tym przepisami bhp i p.poz;4. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu, regulaminem organizacyjnym, regulaminem pracy i regulaminami obowiązującymi w PUP;5. Zapoznanie się z przepisami o ochronie danych osobowych;6. Zapoznanie się z drukami znajdującymi się w dziale;7. Zapoznanie się z programem SYRIUSZ;8. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;9. Przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych i środków dotacji zgodnie z zakładowym planem kont;10. Rejestrowanie operacji gospodarczych i środków dotacji w SI SYRIUSZ;11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych;12. Rozliczanie list wypłat świadczeń z FP i uzgadnianie ze stanowiskiem merytorycznym zasiłków niepodjętych;13. Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących;14. Archiwizowanie dowodów księgowych;15. Wykonywanie bieżących poleceń przełożonych;16. Pomoc pracownikom działu przy wykonywaniu ich zadań;17. Obsługa urządzeń biurowych;18. Sprawdzanie list obecności stażystów niezbędnych do naliczenia stypendium stażowego;19. Sprawdzanie wniosków dotyczących refundacji z tytułu prac interwencyjnych z dokumentami (listy płac, DRA,RCA, itp.).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kartuzy
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Te oferty mogą Cię zainteresować!