Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Archiwista
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0953
OBOWIĄZKI:
Sekcja Archiwum Dokumentacji - przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki, ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym, ewidencjonowanie danych dokumentacji technicznej i konstrukcyjnej w bazie komputerowej, prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do wypożyczania dokumentacji technicznej, obsługa archiwów wydziałowych, prace przy dostawach dokumentacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie, wyższe licencjackie lub magisterskie (może być w trakcie studiów), dobra umiejętność obsługi programów MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, wysoka motywacja do pracy, pełna sprawność fizyczna, zdolność do pracy na wysokości do 3m.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Mielec
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Te oferty mogą Cię zainteresować!