Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 136265
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
- bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
- konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę biurową Departamentu oraz ewidencję obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej komórki organizacyjnej.
- Prowadzi kalendarz kierownictwa Departamentu, przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne, organizuje i koordynuje narady, konferencje, wyjazdy służbowe, w tym krajowe i zagraniczne.
- Organizuje przepływ informacji w Departamencie oraz monitoruje terminowość załatwiania spraw wskazanych przez kierownictwo Departamentu.
- Przygotowuje pisma i sprawozdania na zlecenie kierownictwa Departamentu.
- Prowadzi rejestr skarg, upoważnień, listów, wniosków i petycji oraz sporządza okresowe sprawozdania ze sposobu ich załatwienia.
- Koordynuje sprawy pracownicze, socjalne i administracyjne Departamentu.
- Dokonuje zamówień m.in.: sprzętu, materiałów biurowych i spożywczych oraz wyposażenia na potrzeby Departamentu.
- Wykonuje inne polecenia kierownictwa Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość struktury organizacyjnej Ministerstwa
- Znajomość zagadnień związanych z działalnością Departamentu
- Znajomość programów MS Word i MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Kompetencje: dobra organizacja pracy własnej, skuteczna komunikacja, umiejętność współpracy, pozytywne podejście do klienta.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Te oferty mogą Cię zainteresować!