Strona główna   >   Oferty pracy   >   Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

Spravia sp. z o. o., pomorskie / Gdańsk, 2024-04-11

Spravia to duża, stabilna i nowoczesna firma. Prowadzimy działalność deweloperską w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i we Wrocławiu. Kapitał zakładowy spółki wynosi 657.333.000 zł. Od początku swej działalności w 1999 roku wybudowaliśmy ponad 18.600 mieszkań i lokali. Cieszymy się zaufaniem i opinią wiarygodnego dewelopera.

Tworząc osiedla mieszkaniowe, dbamy o to, aby swoją funkcjonalnością służyły nie tylko ich mieszkańcom, ale także społecznościom lokalnym. Szczególną wagę przykładamy do klasy projektów architektonicznych i planów mieszkań, jak również do jakości wykonania. Miarą jakości budowanych przez nas osiedli jest ich nagradzanie i wyróżnianie, w tym w prestiżowym konkursie „Budowa Roku”.

Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych
Miejsce pracy: Gdańsk

Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach:

  • Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024
  • Kraków w terminie od IV. – XII. 2024
  • Gdańsk w terminie od IV. – XII. 2024

W pełnym wymiarze godzin, oczywiście teraz na wiosnę jesteśmy elastyczni co do godzin, jeśli będzie to student ustalimy grafik tak, aby miał wolne na egzaminy.

 

Zadania:
  • wsparcie biura obsługi klienta w zakresie odbiorów lokatorskich i przekazywania kluczy do lokali (przygotowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, kontakt z Klientem, przygotowanie teczek dla Klientów, przekazanie kluczy),
  • wsparcie biura obsługi klienta w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do aktów notarialnych (kontakt z Klientem wysłanie korespondencji do Klientów dotyczące terminów, przygotowanie dokumentów niezbędnych do aktów notarialnych),
  • wprowadzanie protokołów odbiorowych i umów przeniesienia własności do systemu CRM,
  • wsparcie przy wprowadzaniu usterek do systemu CRM,
  • skanowanie/archiwizowanie dokumentów generowanych w powyższych procesach.

Kierunki studiów: wszystkie ekonomiczne, inżynierskie, zarządzanie i inne.

 

Oczekujemy:
  • mile widziane doświadczenia w obsłudze klienta,
  • dokładności, odpowiedzialności, komunikatywności, zaangażowania,
  • dobrej organizacji pracy.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o uznanej renomie,
  • możliwość zdobycia doświadczenia,
  • pracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole i dobrą atmosferę w miejscu pracy,
  • opiekę medyczną na wysokim poziomie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Te oferty mogą Cię zainteresować!