Strona główna   >   Oferty pracy   >   Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu - branża budowlana

Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu - branża budowlana

"PROBUDOWA" sp. z o.o., dolnośląskie / Wrocław, 2021-12-01

„PROBUDOWA” to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w budownictwie inżynieryjnym i hydrotechnicznym. Od lat budujemy, przebudowujemy oraz remontujemy drogowe i kolejowe obiekty mostowe, budowle hydrotechniczne oraz inne konstrukcje inżynierskie. W związku z intensywnym rozwojem firmy do naszego młodego i energicznego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu - branża budowlana
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:

 

Stanowisko obejmuje ścisłą współpracę z prezesem zarządu oraz działami: realizacji, zamówień materiałowych i sprzętowych, a także firmami podwykonawczymi i brygadami budowlanymi.

Oferujemy wdrożenie w zagadnienia związane z realizacją różnorodnych projektów (mostowych, drogowych, hydrotechnicznych, kubaturowych), zapoznanie ze strukturami i procedurami obowiązującymi w firmie oraz możliwość uczestniczenia m.in. w procesach negocjacyjnych z podwykonawcami, spotkaniach startowych, radach budowy oraz mentoring prowadzony bezpośrednio przez założyciela firmy.

Po procesie wdrażania od pracownika oczekuje się samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań, skuteczności w realizowaniu celów oraz odwagi i kreatywności w podejmowaniu decyzji. W trakcie pracy istnieje możliwość uzyskania doświadczenia zawodowego niezbędnego do uprawnień budowlanych oraz uczestniczenia w szkoleniach i kursach zawodowych.

Praca stacjonarna w biurze mieszczącym się we Wrocławiu.

Warunki: zaangażowanie, wykształcenie kierunkowe, czynne prawo jazdy kat. B.

 

Obowiązki:
  • stałe wsparcie prezesa zarządu w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych kontraktów, w tym prowadzenie analiz: budżetu, harmonogramu i postępu wykonywanych robót na wyznaczonych realizacjach
  • redagowanie pism, powiadomień i wystąpień Wykonawcy wymaganych przez kontrakty
  • kontakt z inwestorami, biurami projektowymi oraz urzędami w zakresie spraw formalnych wynikających z realizacji kontraktu
  • współudział w rozwiązywaniu bieżących problemów technicznych oraz koordynowanie i nadzór terminowej realizacji zadań
  • udział w spotkaniach, naradach
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe – budowlane
  • umiejętności planowania i efektywnego zarządzania, umiejętności szybkiego podejmowania decyzji oraz analitycznego myślenia
  • dobra organizacja pracy oraz konstruktywne rozwiązywanie problemów
  • zaangażowanie, rzetelność, komunikatywność, uczciwość
  • zorientowanie na cel, odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań i podejmowaniu decyzji
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziane zainteresowanie branżą IT
Oferujemy:
  • dużą możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
  • mentoring prowadzony bezpośrednio przez założyciela firmy
  • różnorodność zadań i brak monotonii w pracy
  • elastyczność godzin pracy
  • zatrudnienie na umowę o pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • atrakcyjną i odpowiedzialną pracę przy realizacji ciekawych i różnorodnych kontraktów dużych inwestorów
  • korzystne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia
  • niezbędne narzędzia pracy – telefon i laptop służbowy
  • możliwość uzyskania doświadczenia zawodowego niezbędnego do uprawnień budowlanych oraz uczestniczenia w szkoleniach i kursach zawodowych
  • benefity pracownicze (m.in. ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport Plus)

Te oferty mogą Cię zainteresować!

dzisiaj

LIMBOR sp. z o.o.

śląskie, Czeladź

dzisiaj

BEL-POL

dolnośląskie, Świdnica

dzisiaj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

mazowieckie, Warszawa (Śródmieście)

dzisiaj

Tiger Job Sp. z o.o.

śląskie, Gliwice, Tarnowskie Góry