{"id":219,"date":"2018-11-05T10:38:55","date_gmt":"2018-11-05T09:38:55","guid":{"rendered":"http:\/\/pracownik-biurowy.abc.pl\/?p=219"},"modified":"2019-09-24T15:41:14","modified_gmt":"2019-09-24T13:41:14","slug":"wypelnianie-dokumentow-przez-pracownika-biurowego","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/pracownik-biurowy.pl\/wypelnianie-dokumentow-przez-pracownika-biurowego\/","title":{"rendered":"Wype\u0142nianie dokument\u00f3w przez pracownika biurowego"},"content":{"rendered":"
Cz\u0119sto du\u017c\u0105 cz\u0119\u015b\u0107 pracy pracownika biurowego stanowi wype\u0142nianie dokument\u00f3w \u2013 je\u015bli nie samodzielnie, to pomoc innym dzia\u0142om w wykonywaniu tego typu zada\u0144. Nie jest to najprostsza praca, dlatego te\u017c warto wiedzie\u0107, co robi\u0107, aby unikn\u0105\u0107 pomy\u0142ek przy wype\u0142nianiu dokument\u00f3w.<\/p>\n
Co jest wa\u017cne przy wype\u0142nianiu dokument\u00f3w?<\/u><\/strong><\/p>\n Pracownik biurowy z pewno\u015bci\u0105 w czasie swojej pracy b\u0119dzie musia\u0142 \u201eprzekopa\u0107 si\u0119\u201d przez du\u017c\u0105 ilo\u015b\u0107 arkuszy, z kt\u00f3rych cz\u0119\u015b\u0107 b\u0119dzie musia\u0142 wype\u0142ni\u0107 odr\u0119cznie. Wa\u017cne, aby w tego typu pismach nie by\u0142o w miar\u0119 mo\u017cliwo\u015bci \u017cadnych pomy\u0142ek \u2013 w systemie komputerowym stosunkowo \u0142atwo je usun\u0105\u0107. Da si\u0119 wykonywa\u0107 tego typu zadania do\u015b\u0107 szybko \u2013 wa\u017cne jest opracowanie swojego systemu. Mo\u017ce on polega\u0107 na \u201ehurtowym\u201d wype\u0142nianiu jednej rubryki \u2013 w\u00f3wczas tylko przek\u0142adamy strony dokumentu. Mo\u017ce to by\u0107 r\u00f3wnie\u017c zaznaczanie kartk\u0105 papieru danej linijki do wype\u0142nienia, aby mie\u0107 przed oczami jak najmniej rubryk.<\/p>\n Istotne jest r\u00f3wnie\u017c sprawdzanie \u2013 najlepiej kilkukrotne- danego tekstu. W\u00f3wczas sprawdzamy, czy nie pope\u0142nili\u015bmy b\u0142\u0119du w dacie lub innych numerach, a tak\u017ce czy przypadkiem nie zapomnieli\u015bmy o parafkach lub piecz\u0105tkach. Jeste\u015bmy tylko lud\u017ami, ale swoj\u0105 prac\u0119 warto r\u00f3wnie\u017c nieco automatyzowa\u0107 w miar\u0119 mo\u017cliwo\u015bci.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Cz\u0119sto du\u017c\u0105 cz\u0119\u015b\u0107 pracy pracownika biurowego stanowi wype\u0142nianie dokument\u00f3w \u2013 je\u015bli nie samodzielnie, to pomoc innym dzia\u0142om w wykonywaniu tego typu zada\u0144. Nie jest to najprostsza praca, dlatego te\u017c warto wiedzie\u0107, co robi\u0107, aby unikn\u0105\u0107 pomy\u0142ek przy wype\u0142nianiu dokument\u00f3w. Co […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":220,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[2],"tags":[10,9,7],"yoast_head":"\n