Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 144359
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu,
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
- praca w nieiwlkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne i przygotowuje projekty decyzji o umorzeniu, rozłożeniu na raty, odroczeniu terminu płatności należności z tytułu dochodów budżetowych, środków z funduszy celowych i z innych źródeł,
- prowadzi postępowania administracyjne i przygotowuje projekty decyzji w zakresie zwrotu przez jednostki samorządu terytorialnego lub inne jednostki niewykorzystanych, wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem, pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości dotacji udzielonych z budżetu państwa oraz z budżetu środków europejskich, środków z funduszy celowych i z innych źródeł w celu zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu państwa, zadań finansowanych z funduszy celowych i z innych źródeł oraz odzyskania w terminie późniejszym spłat z tego tytułu,
- rozpatruje wnioski o umorzenie, rozłożenie na raty lub odroczenie terminu płatności należności cywilnoprawnych oraz przygotowuje projekty ugody oraz oświadczeń woli z tego zakresu,
- weryfikuje i analizuje dokumentację oraz przygotowuje zgody/odmowy wojewody na udzielenie ulgi przez starostę w spłacie należności pieniężnych z tytułu gospodarowania nieruchomościami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość przepisów ustaw: Ordynacja podatkowa - dział III, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne, prawnicze
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office na poziomie średniozaawansowanym
- Dokładność i rzetelność
- Komunikatywność
Te oferty mogą Cię zainteresować!