Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 135 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Archiwum Zakładowego
Miejsce pracy: Warszawa, Ul. Dąbrowszczaków 9
Nr ref.: 327/2023
Naszym pracownikom oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- przejmowanie, przechowywanie i udostępnianie akt powstałych w jednostkach funkcjonalnych/komórkach organizacyjnych Spółki przy użyciu systemu Ewidencji Elektronicznej Archiwum Aktowego
- porządkowanie i ewidencjonowanie dokumentacji archiwalnej
- przeprowadzanie kwerend, udzielanie pomocy pracownikom Spółki w uzyskiwaniu informacji o zasobie oraz udostępnianie i wydawanie kopii dokumentacji na podstawie wniosków zewnętrznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami
- bieżące aktualizowanie inwentarza topograficznego, weryfikacja prawidłowości wprowadzonych danych w systemie Ewidencji Elektronicznej Archiwum Aktowego
- digitalizacja dokumentacji Archiwum Dokumentacji Aktowej o szczególnej wartości użytkowej i historycznej
- przygotowanie dokumentacji kategorii "B" do brakowania
- udział w przygotowaniu i przekazywaniu dokumentacji kategorii „A" do Archiwum Państwowego
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego, preferowane wykształcenie wyższe
- biegłej znajomości obsługi komputera, biurowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz pakietu Microsoft Office – warunek konieczny
- doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków
- wiedzy z zakresu przepisów kancelaryjno-archiwalnych, ustaw i rozporządzeń dotyczących działalności archiwów zakładowych
- umiejętności pracy w zespole, zdolności komunikacyjnych
- umiejętności planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji
- samodzielności w działaniu oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- prawa jazdy kategorii B
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Te oferty mogą Cię zainteresować!