Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0373
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków: – aktywne poszukiwanie najemców, przygotowanie ofert i prezentacja nieruchomości – przyjmowanie ofert od osób zainteresowanych najmem, sporządzanie umów najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi– przekazywanie i przyjmowanie lokali użytkowych w oparciu o protokoły zdawczo-odbiorcze– prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami– składanie zamówień na prasę lokalną oraz materiały biurowe według zapotrzebowaniaOferujemy: – pracę w firmie z tradycjami– możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności – możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego – pakiet świadczeń socjalnych– parking dla pracowników
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania: – mile widziane wykształcenie kierunkowe – mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku– znajomość aktualnych przepisów dotyczących zarządzania nieruchomościami– znajomość pakietu Microsoft Office– komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientami
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opole
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Te oferty mogą Cię zainteresować!