Strona główna   >   Oferty pracy   >   Specjalista ds. administracji personalnej i biurowej

Specjalista ds. administracji personalnej i biurowej

Mteam Konrad Gałązka, mazowieckie / Janki, 2022-09-06

Ogłoszenie numer: 7430502, z dnia 2022-09-06

ESTYL.pl dla klientów to dostawca piękna z kilkudziesięcioma markami kosmetyków profesjonalnych i ekskluzywnych w ofercie. Nasza specjalizacja to pielęgnacja włosów i szybka dostawa. ESTYL.pl dla pracowników to niespotykana atmosfera i kultura pracy. Nasz dynamiczny rozwój jest oparty o uśmiech i rozwój kompetencji całego zespołu. ESTYL.pl udostępnia swoją ofertę przez sklep internetowy, marketplace i punkty stacjonarne.

Specjalista ds. administracji personalnej i biurowej

Miejsce pracy: Janki

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura: administrowanie i zarządzanie materiałami informacyjnymi i biurowymi, archiwizacja dokumentów,

  • Fakturowanie i prowadzenie rozliczeń z klientami, nadzór nad obiegiem dokumentacji,

  • Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów, zmianami w warunkach pracy i płacy, wspieranie i udzielanie porad w sprawach zatrudniania/zwalniania osób zatrudnionych,

  • Wprowadzanie do systemu kadrowo – płacowego danych związanych z zatrudnieniem pracowników oraz zleceniobiorców we współpracy z działem płac i Kontrolerem Biznesowym,

  • Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników oraz zleceniobiorców,

  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze,

  • Sporządzanie specyfikacji do faktur dostosowanych do wymagań klientów,

  • Tworzenie umów z firmami współpracującymi (usługi kooperacyjne) we współpracy z działem prawnym, uzgadnianie warunków umów oraz prowadzenie negocjacji handlowych.

Wymagania

  • Pracowałeś/pracowałaś na podobnym stanowisku,
  • Jesteś człowiekiem otwartym, ciekawym nowych doświadczeń,
  • Posiadasz dobre umiejętności analityczne i masz doświadczenie w przygotowywaniu raportów/sprawozdań,
  • Jesteś osobą zorganizowaną, terminową, samodzielną w działaniu, nastawioną na rozwiązywanie problemów,
  • Masz wysokie umiejętności komunikacyjne - zarówno jeśli chodzi o prezentacje, negocjacje, jak i prowadzenie spotkań,
  • Lubisz pracę z ludźmi, ale naprawdę lubisz i masz zwykłe ludzkie podejście do innych,
  • Postrzegasz świat optymistycznie, ale efekty swojej pracy oceniasz realistycznie,
  • Dobrze znasz MS Excel,
  • Masz dobrą znajomość jęz. angielskiego.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w zakresie koordynacji onboardingu pracowników,
  • Doświadczenie w zakresie koordynacji procesu okresowej oceny pracowników,
  • Umiejętność zarządzania projektami,
  • Mile widziana znajomość systemów księgowych.

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznym, ukierunkowanym na rozwój zespole,
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej (firma posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy zdalnej),
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Umowa zlecenie lub kontrakt B2B.

Wynagrodzenie: 

  • 3500 - 6500 brutto / mies.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Te oferty mogą Cię zainteresować!

wczoraj

REMONDIS Sp. z o.o. - Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, ul. Janiny Smoleńskiej ps. „Jachna” 35

wczoraj

Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu

mazowieckie, Radom

wczoraj

P.H.P Eksport-Import Włodzimierz Kawczyński

kujawsko-pomorskie, Ślesin (pow. nakielski, gm. Nakło nad Notecią)