Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Sekretarka
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/23/2206
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu Komendanta Miejskiej Państwowej Straży Pożarnych w Siedlcach. Prowadzenie kalendarza spotkań. Organizacja spotkań, prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism bieżących, archiwizacja dokumentów, obsługa sekretariatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: administracja, zarządzanie
Uprawnienia: obsługa komputera z umiejętnością korzystania z Internetu
Wymagania inne:
łatwość nawiązywania kontaktu, wysoka kultura osobista, umiejętność organizacji pracy własnej i koordynacji powierzonych zadań. Znajomość pakietu Microsoft Office, umiejętność posługiwania się podstawowym sprzętem biurowym. Oferta skierowana do osób zainteresowanych pozyskaniem nowych umiejętności.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Siedlce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 600 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Te oferty mogą Cię zainteresować!