Strona główna   >   Oferty pracy   >   Sekretarka

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach, mazowieckie / Siedlce, 2023-11-11

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Sekretarka
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/23/2206
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu Komendanta Miejskiej Państwowej Straży Pożarnych w Siedlcach. Prowadzenie kalendarza spotkań. Organizacja spotkań, prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism bieżących, archiwizacja dokumentów, obsługa sekretariatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: administracja, zarządzanie
Uprawnienia: obsługa komputera z umiejętnością korzystania z Internetu


Wymagania inne:

łatwość nawiązywania kontaktu, wysoka kultura osobista, umiejętność organizacji pracy własnej i koordynacji powierzonych zadań. Znajomość pakietu Microsoft Office, umiejętność posługiwania się podstawowym sprzętem biurowym. Oferta skierowana do osób zainteresowanych pozyskaniem nowych umiejętności.

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Te oferty mogą Cię zainteresować!

dzisiaj

RESPOL Export - Import Sp. z o.o.

małopolskie, Kraków

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

pomorskie, Gdynia

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim

wielkopolskie, Grodzisk Wielkopolski