Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Sekretarka - pomocnik pracownika działu kadr
Miejsce pracy: Mysłowice
Numer: StPr/23/0425
OBOWIĄZKI:
organizacja poczty przychodzącej i wychodzącej, pisanie pism, obsługa poczty mailowej, obsługa kalendarza, załatwianie spraw bieżących związanych z przychodzącą korespondencją, rejestrowanie zarządzeń, uchwał, kompletowanie i archiwizacja akt osobowych, obsługa systemu kadrowego w zakresie wprowadzania danych osobowych, uzgadnianie wypracowanych godzin osób zatrudnionych ( lista obecności + grafik )
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
wymagane wykształcenie wyższe np. administracja, prawo, ochrona zdrowia, zarządzanie zasobami ludzkimi, min. 3 miesiące doświadczenia
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Mysłowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 1 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Te oferty mogą Cię zainteresować!