Apleona HSG - wiodąca firma w branży usług facility management, oferująca kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku) w związku z ciągłym rozwojem poszukuje Pracownika na stanowisko:
Pracownik Recepcji (K/M)
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na stanowisku Pracownika Recepcji będzie odpowiedzialna za:
- Obsługę gości, klientów i dostawców Klienta;
- Wsparcie administracyjne pracowników biura w codziennych zadaniach;
- Obsługę centrali telefonicznej;
- Rejestrowanie korespondencji przychodzącej zewnętrznej i wewnętrznej z dekretacją;
- Współpracę z dostawcami usług kurierskich i Pocztą Polską;
- Generowanie zamówień na dostawy art. biurowych itp.;
- Obsługę sal konferencyjnych i spotkań biznesowych.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz obsługi urządzeń biurowych;
- Wysoka kultura osobista;
- Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, pakietów sportowych oraz ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;
- Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS.
Te oferty mogą Cię zainteresować!