Strona główna   >   Oferty pracy   >   Pracownik Kadrowo - Administracyjny

Pracownik Kadrowo - Administracyjny

Gerdes MC Sp. z.o.o., wielkopolskie / Poznań, 2023-08-24

Jesteśmy jedną z przodujących firm z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych z oddziałem w Poznaniu. Poprzez wysoką jakość naszych produktów zapewniliśmy sobie dobrą pozycję na rynku.

Obecnie w związku z dalszym intensywnym rozwojem naszej firmy i do wzmocnienia zespołu lub przeszkolenia poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik Kadrowo - Administracyjny
Miejsce pracy: Poznań
 
Koordynacja spraw personalnych tj. m.in.:
  • Przygotowywanie, kompletowanie i nadzór nad dokumentacją kadrową, prowadzenie listy obecności, rozliczanie godzin pracy, delegacji, obliczanie stażu pracy, kierowanie na szkolenia, wstępne i okresowe badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu oraz przygotowywanie innych dokumentów pracowniczych,
  • Prowadzenie ewidencji w zakresie zmian dotyczących stanu zatrudnienia, ilości wykorzystanych urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych, terminów ważności szkoleń BHP i innych,
  • Aktualizacja regulaminów, zarządzeń firmy, ryzyka zawodowego, przepisów BHP oraz PPOŻ, a także nadzorowanie ich przestrzegania przez pracowników.
Administracja biurowa:
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura tj. organizacja pracy biura, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentacji w firmie, zarządzanie korespondencją, dbanie o sprawność funkcjonowania urządzeń, planowanie oraz zamawianie artykułów na potrzeby firmy.
  • Prowadzenie spraw administracyjnych firmy – wprowadzanie i rejestracje faktur
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez reprezentowanie wysokich standardów obsługi klienta.
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (Asystent Działu Kadr lub Specjalista ds. Administracyjnych).
  • Doświadczenie w zakresie organizowania pracy biura oraz w prowadzeniu spraw administracyjnych i kadrowych.
  • Praktyczna znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych oraz gotowość do ciągłego uczenia się i rozwoju - warunek konieczny.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację telefoniczną i mailową.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word i Excel) umożliwiająca przygotowanie bieżących zestawień i opracowanie oficjalnej korespondencji firmowej.
  • Wykształcenie wyższe na kierunku administracja, zarządzanie - dodatkowy atut.
  • Samodzielność oraz podejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu trudnych sytuacji jest kluczowe, aby dobrze realizować powierzone obowiązki.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, czyli umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
  • Wysokie zdolności interpersonalne, ukierunkowanie na współpracę oraz dobra komunikacja.
Pracodawca oferuje:
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę na pełny etat.
  • Dofinansowanie kursów językowych.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość przystąpienia do programu Multisport.
  • Otwartą komunikację i efektywną współpracę bez korporacyjnych procedur i formalności.
  • Przyjazne środowisko pracy, wysoka kultura pracy.
  • Partnerstwo oraz duży kredyt zaufania.

Te oferty mogą Cię zainteresować!

2023-08-25

Juwentus Serwis sp. z o.o.

mazowieckie, Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza