- szkolenie bhp i ppoż., - zapoznanie z całokształtem funkcjonowania przedsiębiorstwa/instytutcji, - zapoznanie z formami i technikami ewidencji i obiegu korespondencji, - pisanie pism w edytorze tekstów, - zakładanie i prowadzenie rejestrów, dokumentacji, - obsługa urządzeń techniki biurowej, - prowadzenie, przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji, - obsługa teczek akt płatników składek i świadczeniobiorców.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak
Wykształcenie: średnie branżowe, brak
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Miejsce pracy:
Świebodzin
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 489 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Te oferty mogą Cię zainteresować!