Pracownik ds. Administrowania Obiektami
Miejsce pracy: Poznań, ul. Głogowska 17
Ośrodek Infrastruktury w Poznaniu, Dział Administrowania Nieruchomościami,
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku, podstawowy system czasu pracy w godzinach 7.30 – 15.30
Twoje zadania:
- administrowanie nieruchomościami własnymi i najmowanymi,
- realizowanie zadań związanych z pozyskiwaniem nowych lokali i pomieszczeń,
- dokonywanie systematycznych przeglądów administrowanych nieruchomości oraz udział w przeprowadzaniu ich inwentaryzacji,
- realizowanie zadań związanych ze zgłoszonymi usterkami i awariami,
- prowadzenie dokumentacji i rozliczeń dotyczących nieruchomości.
Dołącz do nas, jeśli:
- masz wykształcenie średnie,
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
- masz doświadczenie w zakresie administrowania nieruchomościami,
- znasz ogólnie obowiązujące przepisy w zakresie dotyczących nieruchomości,
- masz prawo jazdy kategorii B i własny samochód, który możesz wykorzystywać do celów służbowych,
- potrafisz skutecznie reagować na pojawiające się problemy,
- jesteś samodzielny, sumienny i komunikatywny.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe.
U nas zyskasz:
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- zwrot kosztów za używanie własnego samochodu,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Te oferty mogą Cię zainteresować!