Pracownik Biurowy
Miejsce pracy: Łubna
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie faktur zakupowych do ERP Comarch
- Archiwizacja dokumentów drukowanych, skanowanie
- Wyjaśnianie niezgodności dostaw
- Procedowanie reklamacji z dostawcami
- Procedowanie reklamacji klienckich
- Opracowywanie korekt sprzedaży / zakupu (wystawianie i dystrybucja FV)
- Ewidencja i kontrola wydań reklamacyjnych
- Obsługa bieżącej, manualnej wymiany danych pomiędzy systemami
- Kontrola stawek Vat, cen zakupowych, wyjaśnianie stawek Vat z kontrahentami
- Współpraca z operatorem, kontrolowanie stanów magazynowych, poprawność parametrów produktów
Wymagania:
- Znajomość systemu ERP Comarch
- Wykształcenie min. Średnie
- Znajomość MS Office
- Mile widziane doświadczenie w zakresie zarządzania logistyką magazynową oraz systemami logistycznymi
- Praca zmianowa (8-16/11-19)
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Uczciwość
- Punktualność
Co oferujemy:
- Współpracę w oparciu o umowę zlecenie na 3 miesiące, następnie umowa o pracę
- Stabilność zatrudnienia
- Partnerską atmosferę w pracy
Te oferty mogą Cię zainteresować!