Ogłoszenie numer: 7886559, z dnia 2023-01-25
Jesteśmy największą w Małopolsce placówką specjalizującą się w leczeniu osób z zaburzeniami psychicznymi oraz uzależnionych od alkoholu. W szesnastu oddziałach stacjonarnych, ośmiu oddziałach opieki dziennej, dziewięciu zespołach leczenia środowiskowego oraz ośmiu poradniach udzielamy świadczeń stacjonarnych (około 8.500 rocznie) oraz ambulatoryjnych i dziennych (ponad 100.000 rocznie).
Od ponad stu lat służymy mieszkańcom regionu a także innych części Polski oferując opiekę medyczną na najwyższym poziomie, stosując najnowocześniejsze metody leczenia i kompleksowe świadczenia zdrowotne.
Pracownik administracyjny w Dziale ds. Inwestycji i Infrastruktury
Miejsce pracy: Kraków, Podgórze
Opis stanowiska
- Wykonywanie bieżących poleceń Kierownika Zespołu ds. Inwestycji i Infrastruktury.
- Wykonywanie prac w zakresie działalności Zespołu ds. Inwestycji i Infrastruktury m.in. przyjmowanie i rozdział poczty z kancelarii, wysyłanie korespondencji, przygotowywanie pism, sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur, prowadzenie ewidencji umów i zleceń.
- Kontrolowanie prawidłowości realizacji zapisów umów z wykonawcami realizowanych w ramach dotacji oraz umów inwestycyjnych.
- Kontrolowanie terminów zwalniania zabezpieczeń umów.
- Rejestrowanie oraz prowadzenie spisu dokumentów i korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną.
- Współpraca z instytucjami dotującymi w zakresie realizacji umów dotacyjnych (np.: SKOZK, UMWM).
- Zlecanie do Zespołu Logistyki zamówień na zakup potrzebnych materiałów.
- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z pracą Zespołu ds. Inwestycji i Infrastruktury (np.: umowy, zlecenia, protokoły konieczności, zapytania ofertowe, protokoły wyboru ofert, wnioski udzielenia zamówień, zestawienia, bieżąca korespondencja, itp.).
- Przygotowywanie miesięcznych i rocznych (również końcowych) sprawozdań z realizacji umów, w tym w szczególności dotacyjnych.
- Opisywanie pod względem merytorycznym faktur rozliczanych ze środków własnych oraz dotacji.
- Opracowywanie, przyjmowanie i rejestrowanie wniosków w sprawie wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych do 130 000 zł netto.
- Współpraca w zakresie przygotowywania materiałów do ogłoszenia postępowań przetargowych oraz czynny udział w pracach i opracowywaniu dokumentów przetargowych.
- Przygotowywanie dokumentów koniecznych do rozliczenia zadań finansowanych ze środków dotacyjnych (np.: wnioski o wypłatę, zestawienia faktur, opisy merytoryczne, itp.).
- Przygotowywanie danych technicznych dla potrzeb rozliczania ośrodków kosztów z działalności Szpitala.
- Prowadzenie archiwum podręcznego zgodnego z instrukcją kancelaryjną, dotyczącego działalności Zespołu ds. Inwestycji i Infrastruktury.
- Przygotowywanie spisu i przekazywanie dokumentacji technicznej oraz akt do archiwum zakładowego.
- Udział w projektach finansowanych ze źródeł zewnętrznych w zakresach zlecanych przez bezpośrednich przełożonych.
- Koordynacja działań i nadzór nad realizacją umowy dotyczącej obsługi technicznej w zakresie konserwacji i przeglądów urządzeń i aparatury medycznej.
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe.
- Doświadczenie w zakresie obsługi inwestycyjnej na podobnym stanowisku - mile widziane.
- Samodzielność.
- Terminowe wykonywanie zadań.
- Odpowiedzialność za wykonywane zadania.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w gronie specjalistów.
- Stałe godziny pracy : 7:30 - 15:05
- Wynagrodzenie adekwatne do wykształcenia i doświadczenia.
- Wsparcie merytoryczne podczas okresu wdrożenia na stanowisku pracy.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Te oferty mogą Cię zainteresować!