Strona główna   >   Oferty pracy   >   Koordynator Recepcji w Przychodni

Koordynator Recepcji w Przychodni

Telemedi sp. z o.o., mazowieckie / Warszawa, 2022-11-07

TELEMEDI jest liderem w dostarczaniu usług telemedycznych (zdalne konsultacje z  lekarzami) w Polsce. Oferujemy platformę telemedyczną oraz lekarzy kilkunastu specjalizacji świadczących konsultacje przez czat/wideo/telefon.

W części technologiczno-operacyjnej zatrudniamy ponad 50 osób, a w części medycznej – ponad 300 lekarzy.

Koordynator Recepcji w Przychodni
Miejsce pracy:Warszawa
Praca stacjonarna w Przychodni na Mokotowie
 
Opis stanowiska:
  • Prowadzenie bieżących zadań recepcji, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa rezerwacji telefonicznych oraz online, wprowadzanie danych do systemu obsługi Pacjentów 
  • Prezentacja oferty i doradzanie Pacjentom
  • Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w placówce
  • Zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów, dbanie o poprawność, wdrożenie i aktualizację procedur medycznych wymaganych w placówce
  • Dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówki
  • Utrzymanie satysfakcji klientów, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług 
  • Nadzór nad poprawnością realizacji warunków współpracy oraz jakością procesów w placówkach sieci medycznej Telemedi
  • Prowadzenie rozliczeń dostarczonych usług medycznych, otwieranie / zamykanie kasy i raportów kasowych
  • Dbanie o poprawne funkcjonowanie procedur administracyjnych 
  • Aktywne wsparcie pozostałych współpracowników, oferowanie pomocnej dłoni 
  • Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki, właściwy wygląd recepcji, estetykę i porządek w placówce
  • Współpraca z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów mających na celu zwiększanie efektywności funkcjonowania placówki
  • Realizacja dodatkowych zadań operacyjnych
  • Układanie grafików personelu medycznego
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Dyspozycyjność w godzinach 8-19 od poniedziałku do piątku (praca zmianowa)
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na recepcji w branży medycznej - mile widziane
  • Zorientowanie na potrzeby Pacjentów, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji
  • Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, dokładność w działaniu
  • Umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia
  • Umiejętność obsługi komputera i praktyczna znajomość programu MS Office, łatwość w pracy z aplikacjami i programami autorskimi 
  • Mile widziana praca na systemach CRM do obsługi punktów usługowych/medycznych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się z klientem 
  • Entuzjazm i pogodne usposobienie
  • Zorientowanie na pracę zespołową i wspólny wynik 
  • Nienaganna prezencja oraz wysoka kultura osobista
Oferujemy:
  • Możliwość szybkiego rozpoczęcia pracy! 
  • Pracę na pełny etat, na umowę zlecenie lub B2B
  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji (placówka jest częścią wiodącej na polskim rynku firmy świadczącej usługi medyczne) 
  • Pracę w nowo otwartej klinice
  • Otwartą i przyjazną atmosferę pracy w energicznym i prężnie działającym zespole 
  • Dostęp do pakietu medycznego oraz karty multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Te oferty mogą Cię zainteresować!