Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Żagań
Ogłoszenie o naborze Nr 116565
Warunki pracy
Praca o charakterze biurowym w ośmiogodzinnym systemie pracy w godzinach od 07:30 do 15:30, miejsce pracy usytuowane jest na drugim piętrze budynku. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze, niekiedy dynamicznie podczas przemieszczania się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w pozycji siedzącej również przy użyciu innych urządzeń biurowych. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Budynek w pełni dostosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich (odpowiednie podjazdy, windy, przystosowana toaleta).
Zakres zadań
- Obsługa służbowej dokumentacji i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Odbieranie połączeń telefonicznych.
- Komunikacja między komórkami organizacyjnymi KPP Żagań.
- Dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji.
- Wprowadzanie danych do systemów policyjnych i pozapolicyjnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- umiejętność interpretacji przepisów
- organizacja pracy własnej
- komunikatywność
- praca w zespole
- umiejętność przewidywania
- dyskrecja
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Te oferty mogą Cię zainteresować!