Strona główna   >   Oferty pracy   >   Asystent do spraw administracyjno -księgowowych

Asystent do spraw administracyjno -księgowowych

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku, opolskie / Kuniów, 2024-02-01

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Asystent do spraw administracyjno -księgowowych
Miejsce pracy: Kuniów
Numer: StPr/24/0051
OBOWIĄZKI:
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrona ppoż, ochrona środowiska i wymaganiami ekonomiiObsługa programu księgowego, sporządanie bieżącej dokumentacjiwprowadanie faktur do systemu księgowego, prowadzenie rejestru kontrahentów, wystawianie faktur sprzedaży: wystawianie faktur korygujących oraz innych dokumentów księgowychudzielanie informacji interesantom (w tym telefonicznie, e-mailowo)oraganizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowejporządowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej lub urzędowejpomoc w organizacji pracy firmy (obsługiwanie urządzeń biurowych (szeroko pojmowanych)dbanie o prawidłowy i trminowy obieg dokumentówwykonywanie doraźnych poleceń przełożonych dotyczących pracysegregowanie dokumentów pod względem ich rodzajuwereyfikacja zgodności dostarczonej dokumentacji klientówzajmowan ie się dokumentacją, korospondencją oraz prowadzeniem terminarza spotkań biznesowych i organizowanie wyjazdów służbowychobsługa urządzeń birowych(np.drukarka, skaner faks)odbieranie połączeń telefonicznychdbanie o prawidłowe zaopatrzenie biura w niezbędne materiałymonitorowanie płatności faktur i rozliczeń klientówsegregacja i prawidłowe archiwizowanie dokumentówobsługa presyłek kurierskich i pocztowychwprowadanie danych do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokuemntów (faktur, umów, projektów)bezpośredni kontakt z klientami firmy, odbieranie dokuemntacji księgowejprzyjmowanie potencjalnych klientówudzialanie informacji na temat ofert firm lub profilu jej działalnościkomunikacja telefoniczna/osoista ze wszystkimi działami firmyobsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy a także o zaopatrzenie biurawystawianie dokumentów sprzedażowych tj. FV, FV PROFORMA , FV KOREKTA, FV-zaliczkaITP.prowadzenie ewidencji (zestawienie) elektronicznych FV sprzedażowych oraz kosztownychterminowe dokonywanie rozliczeń z kontrahentami i przestrzeganie terminów płatnościopracowanie pism, przygotowanie i dostarczanie dokumentów do instytucji ZUS/USutrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymiinne czynności zlecone przez przełożonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Uprawnienia: Obsługa programów pakietu MS OFFICE


Wymagania inne:

komunikatywność i zdyscyplinowanie

Miejsce pracy:

Kuniów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Te oferty mogą Cię zainteresować!

dzisiaj

Action S.A.

mazowieckie, Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)

dzisiaj

Mosty Łódź S.A.

podkarpackie, Jarosław

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

dolnośląskie, Lubin

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

małopolskie, Nowy Sącz