Contract Administration to jedna z największych polskich firm oferujących kompleksowe usługi z obszaru kadr i płac oraz rozwiązania technologiczne automatyzujące procesy kadrowo - płacowe. Jesteśmy obecni na rynku ponad 30 lat i wciąż się rozwijamy. Zatrudniamy ponad 500 pracowników w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, Rondo Daszyńskiego
Opis stanowiska:
- Zarządzanie kalendarzami członków Zarządu oraz podróżami służbowymi, a także nadzorowanie przepływu, korespondencji i dokumentów,
- Organizacja i protokołowanie spotkań statutowych Zarządów Grupy,
- Przygotowywanie raportów oraz prezentacji do celów Zarządu,
- Przygotowywanie prezentacji oraz tłumaczenie różnych dokumentów oraz raportów (angielsko-polskie; polsko-angielskie),
- Współpraca z dostawcami usług (biuro podróży, platforma zakupowa, serwis sprzątający, notariusz, zarządca budynku).
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji, pracy w zespole i analizy danych,
- Motywacja do nauki i chęć rozwoju,
- Zdolność analitycznego i logicznego myślenia,
- Umiejętność wyciągania wniosków,
- Sumienność i zaangażowanie.
Oferujemy:
- Jesteśmy zgranym i wspierającym się zespołem,
- Realizujemy wiele ciekawych i różnorodnych projektów,
- Stosujemy elastyczne godziny pracy – możesz zacząć między godziną 7 i 9,
- Nasze biuro ma świetną lokalizację - Rondo Daszyńskiego, tuż przy wyjściu z metra,
- Zapewniamy opiekę medyczną w sieci Enel-Med
- Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe,
- Świętujemy okrągłe rocznice pracy - ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat!
Te oferty mogą Cię zainteresować!