Strona główna   >   Oferty pracy   >   Asystent / Asystentka Zarządu

Asystent / Asystentka Zarządu

Elis Textile Service Sp. z o.o., pomorskie / Nowy Tuchom, 2022-09-13

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.

Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.

Aktualnie do poszukujemy osoby na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Nowy Tuchom
Zadania
  • Profesjonalne oraz proaktywne wsparcie Dyrektora Generalnego oraz pozostałych członków Zarządu w zakresie zarządzania kalendarzem spotkań,
  • Planowanie i organizacja spotkań biznesowych (wewnętrznych i zewnętrznych),
  • Koordynowanie wyjazdów i spotkań służbowych Zarządu oraz prac związanych z zakupem biletów lotniczych dla Zarządu i pracowników,
  • Dekretowanie dokumentów księgowych biura Zarządu oraz dokumentów związanych z administrowaniem budynku,
  • Administracja elektronicznym obiegiem dokumentów (weryfikacja pod względem poprawności i kompletności danych),
  • Wspieranie prac administracyjnych Działu Handlowego tj. koordynowanie obiegu dokumentacji przetargowej, przygotowywanie pełnomocnictw itp.
  • Przygotowywanie na potrzeby Zarządu pism, raportów, zestawień i prezentacji,
  • Kontakt z zewnętrznymi instytucjami i dostawcami usług np. urzędy, dostawcy materiałów biurowych, biura tłumaczeń,
  • Pomoc administracyjna w zakresie sprawnego funkcjonowania centrali firmy np. koordynowanie obiegu poczty, zamawianie pieczątek, wizytówek,
  • Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji między Zarządem, a pozostałymi działami firmy,
Oczekujemy
  • Poszukujemy osoby proaktywnej, nastawionej na działanie,
  • Posiadającej wysokie umiejętności komunikacyjne oraz kulturę osobistą,
  • Bardzo ważna jest dla nas samodzielność oraz umiejętność ustalania priorytetów i podejmowania decyzji w szybko zmieniających się okolicznościach,
  • Istotna jest też dyskrecja i przestrzeganie zasad dotyczących ochrony informacji biznesowych,
  • Do przygotowania zestawień i prezentacji potrzebna będzie dobra znajomość Excela i Powerpointa,
  • Znajomości j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z pracownikami Elis z innych krajów w Europie,
  • Prawa jazdy kat.B.
Oferujemy
  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników
  • Work-life balance
  • Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia

Te oferty mogą Cię zainteresować!

wczoraj

Selgros Cash&Carry

wielkopolskie, Poznań

2022-09-30

PKN Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci - UNICEF

mazowieckie, Warszawa, Mokotów

2022-09-28

HR Support

mazowieckie, Otwock

2022-09-28

HR Support

mazowieckie, Warszawa